Fundación de los Ferrocarriles españoles
ARALAB HACKING – Joves i Museus, 15 juliol 2021

24 Jun 2021
ARALAB HACKING – Joves i Museus, 15 juliol 2021

El proper dia 15 de juliol, a un dels espais singulars del Museu es portarà a terme la primera trobada ARALAB HACKING.
El primer ARALAB HACKING que es celebra, arriba com a resposta al repte de “fer match” entre els joves i els museus, un repte dels que es van debatre a l’Edcamp del passat 17 d’abril en el que es va posar de manifest la necessitat de començar a emprendre projectes per aquest sector de la població.

Amb el concepte de “hackathon” o marató, al llarg de 7 hores de treball i amb un format de Design Thinking, uns quants museus i joves treballaran diversos projectes.

Es farà una selecció de 7 projectes de museus d’arreu de Catalunya. Participar al ARALAB HACKIN Joves i Museus et suposa:

•    connectar amb joves professionals de l’àmbit dels museus i la gestió cultural
•    la possibilitat d’establir aliances amb altres museus
•    formació amb disseny thinking
•    kit metodològic d’innovació cultural
•    la creació d’un avantprojecte destinat al públic jove per implementar al museu