El secret a les banderoles dels ferroviaris

Heu visitat mai la Rotonda del Museu? Segur que us ha agradat, però quan hi aneu no podeu oblidar observar les banderoles que l’envolten, que formen part de l’exposició Ferroviaris, reivindicant les professions vinculades al món del tren.

És una visita que no us podeu perdre, ja que homenatja la professió dels ferroviaris, juntament amb la resta de professions del món del tren, que va sorgir a mitjans del s. XIX després de l’aparició del ferrocarril.

En honor a l’antiguitat d’aquestes professions i a com perduren avui en dia amb la seva respectiva modernització, a l’exposició hi veureu imatges d’aquests ferroviaris exercint la seva professió, amb la novetat que a cada una de les 8 banderoles hi ha informació complementària en els codis QR.

Gaudiu!