8ena Edició del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica

04 Oct 2017

El divendres 20 d'octubre el Museu acollirà la 8ena Edició del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica

Per aquest motiu, abans, es farà una conferència inaugural a càrrec de Francisco Cañamero Palacios, el Director comercial de Renfe-Viajeros. La xerrada tractarà sobre els Nous models de comercialització en el segle XXI.

L'objectiu és que tots aquells que es volen professionalitzar en el món dels trens i profunditzar el seu coneixement, tingui l'oportunitat de fer-ho acudint al Museu.