169 anys del primer Barcelona-Mataró

04 Oct 2017

Els dies 28 i 29 d’octubre se celebra el 169è Aniversari del primer Barcelona-Mataró (1848), per això durant el cap de setmana hi haurà diverses activitats especials.

El dissabte 28, a les 18.00 h hi haurà una visita especial de la Directora del Museu que donarà a conèixer la remodelació del Museu que està prevista per als propers mesos. I a les 19.30 h tindrà lloc, a la Nau del Pont Grua, un concert del grup vocal a capella “The Singirls”.

I el diumenge podreu assistir a la Sala Audiovisual per veure una nova edició del pòster “Catalunya sobre rails” a les 11.30 h, que ofereix la imatge del conjunt de trens del país, a càrrec del president de l’associació de Promoció del Transport Públic (PTP).

A més una de les activitats especials a remarcar és l’encesa de la locomotora de vapor “Mataró”, la única rèplica existent del primer tren que va circular a la península. La seva encesa serà de forma especial el diumenge de 12 a 14 h en el marc de l’esdeveniment “vapor en viu”.

Quedeu tots convidats a venir i gaudir del cap de setmana amb nosaltres. Us esperem!