Descobreix “Els tastets del Museu”

13 Feb 2018
31 Dec 2020

Les activitats de cap de setmana continuen al nostre Museu, i com no, tornen les visites comentades dels dissabtes!

Tots els dissabtes a les 12:30h podràs gaudir de l’activitat “Els tastets del Museu”, unes visites dinàmiques a diversos àmbits del Museu.

Cada visita serà diferent segons el dissabte que vinguis, i podràs aprendre curiositats sobre el món del ferrocarril com el perquè de l’ample de la via del nostre país o saber com es va fer arribar el ferrocarril a Vilanova i la Geltrú foradant el massís del Garraf. També podràs descobrir què signifiquen els números que veiem al davant d’una locomotora de vapor.

Vols saber més? Doncs no faltis a les visites comentades als nostres espais els dissabtes a les 12:30h. Podràs preguntar qualsevol dubte que tinguis i saber tot allò que t’inquieta sobre els trens. Anima’t a venir!